Ni är världens bästa.

tjeeenis :) Passar på och skriva ett inlägg när Matilda är vid tvn ;) hahaa
Idag efter träningen så överraskade Clara, Matilda & Fio mig som faaaaan, haha, min mamma hade frågat mig hela dagen typ ''när är träningen?'' ''när kommer du hem!?!?!?'' osv, osv.. När jag kom hem efter träningen hade mamma lagat fetaste middagen.. Jag gick in till mitt rum & skulle lämna mina grejer, och då hoppar Clara & Matilda ur garderoben å ba ''SUUUUUUUPRIIIIIIISE!'' haha fiorella kom senare :) sööötnos. Jag blev skit överraskad, hade inte fattat någonting.. Vi käkade, pratade, jag fick skit fina presenter!! :D och bara tog de lungt..  Tack tjeeeejer! Ni gjorde min födelsedag bäst, tack så mycket verkligen. Jag älskar er sååå så så så så sååååååå mycket <3


Kommentarer
Postat av: clara liksom

:D:D:D love youuuuuuuu <3

2010-05-13 @ 10:00:08
URL: http://bjuvensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0